22A - 2025: Big Band - vi spiller og swinger
Kursistoplysninger
Kursistoplysninger
Tilmelding
Tilmelding
Cpr nr.
Invalid value
Fornavn
Invalid value
Efternavn
Invalid value
Adresse
Invalid value
Postnr
Invalid value
By
Invalid value
Land
Fastnet
Mobil
Email
Invalid value
Vælg værelsestype
Invalid value
Gangbesværet
Kosthensyn
Evt. bemærkninger
Instrument
Vi vil gerne sende dig en kvittering med dine tilmeldingsoplysninger, skriv derfor venligst din emailadresse nedenfor.
Kursusafgift: DKK 500
Tilmeld og betal depositum nu
ePay-gebyr pålægges kun firmakort og alle ikke-EEA kort (udenfor EU-udstedte)
ja, jeg har læst og forstået SeniorHøjskolens handelsbetingelser
Skriv email til modtagelse af kvittering
Skal udfyldes
Indsend tilmelding
Loading…
Forrige
Næste
Handelsbetingelser / Conditions
1. Leveringsbetingelser
Du modtager som kursist undervisning, ekskursioner mv. jævnfør tidspunkterne i kursusprogrammet. SeniorHøjskolen forbeholder sig retten til ændringer i programmet. Eventuelle ændringer kan skyldes sygdom eller almindelige force majeure. SeniorHøjskolen forpligter sig til at finde ækvivalente aktiviteter som erstatning.
2. Tilmelding
Tilmelding foregår enten på SeniorHøjskolens hjemmeside (www.seniorhoejskolen.dk), ved at udfylde den trykte tilmeldingsformular eller ved telefonisk henvendelse. Når din tilmelding er bekræftet af SeniorHøjskolen, og depositum er betalt, er tilmeldingen bindende. Du modtager som kursist en skriftlig bekræftelse enten pr. post eller e-mail.
Ved for mange tilmeldte til et kursus tildeler SeniorHøjskolen pladserne efter tidspunktet for tilmelding. Tilmeldinger modtaget pr. post får alle tidspunktet kl. 10.00 den efterfølgende hverdag efter den er dateret afsendt.
Efter tilmelding modtager du en bekræftelse om deltagelse samt et praktisk brev på mail eller brev med informationer om kurset.
3. Betalingsvilkår
Priser og betalingsbetingelser er oplyst sammen med beskrivelsen af hvert enkelt kursus. Alle priser er opgivet i danske kroner (DKK). Alle beløb er fritaget for moms, jf. momsregler for undervisning.
Det er muligt at betale med Dankort, Visa, Mobilepay og FI-kort.
Depositum DKK 500,- skal betales, for at tilmeldingen er gældende. Beløbet hæves ved tilmelding. Depositum tilfalder skolen ved afbud. Restbeløbet betales en måned før kurset. Du vil modtage en faktura med restbeløbet på mail.
Melder kursisten afbud:
• mere end 2 uger før kursusstart, udbetales hele beløbet fratrukket depositum.
• mindre end 2 uger før kursusstart, udbetales 50% af hele beløbet.
• efter fredag kl 12 ugen før kurset starter, tilfalder hele beløbet SeniorHøjskolen
Vi anbefaler altid en afbestillingsforsikring på alle vores kurser (kan ikke købes gennem højskolen)
Bemærk!
• Tilmeldingen er først gældende, når højskolen har bekræftet den, og når indmeldelsesgebyr/depositum er betalt.
• Vi anbefaler altid en afbestillingsforsikring på alle vores kurser (kan ikke købes gennem højskolen)
• Der opkræves ikke gebyrer ved onlinebetaling.
• Hvis 2. rate ikke betales rettidigt, kontakter SeniorHøjskolen kursisten enten pr. e-mail eller telefonisk med påmindelse om betaling.
Sikkerhed ved online betaling
I forbindelse med den elektroniske betaling gemmes ingen konto- eller kreditkortoplysninger. Al datakommunikation i forbindelse med den elektroniske betaling sker via tredjepart, en sikker betalingsløsning (Bambora tidl. E-pay), en såkaldt krypteret SSL-forbindelse efter forskrifter fra NETS.
4. Aflysning af kurser
Vi forbeholder os retten til at aflyse kurser, såfremt der er for få tilmeldinger eller grundet sygdom. Du bliver som kursist kontaktet i tilfælde af aflysning. Du kan i tilfælde af aflysning få flyttet din tilmelding til et andet kursus med ledige pladser, eller få dine penge retur. Dette gælder både depositum og restbeløbet. Vi kan ikke garantere, at aflyste kurser oprettes på et senere tidspunkt.
Dette er undtaget Force Majeure.
5. Returnering
Den almindelige lov 14 dages fortrydelsesret på varer og tjenesteydelser, som er købt på internettet, er ikke gældende for højskolekurser. Hvis du fortryder din tilmelding, bliver den annulleret, og vores normale regler for tilbagebetaling træder i kraft.
6. Forbehold
SeniorHøjskolen tager forbehold for tryk-/tastefejl, for udsolgte kurser, for afvigelser fra det skrevne samt de viste billeder.
7. Reklamation
Klager over fejl/problemer ved indbetaling kan rettes til kontor@seniorhoejskolen.dk
Se vores privatlivs- og databeskyttelsespolitik på hjemmesiden (link)
Firmaoplysninger
SeniorHøjskolen, Nørre Nissum
Degneparken 22
7620 Lemvig
Tlf.: +45 97 89 10 11
Email: kontor@seniorhoejskolen.dk
CVR nr. 48213316
Betingelserne er senest opdateret d. 01/09-2020
Loading…
Fejl eller manglende oplysninger
Loading…